وبلاگ پسر

چرا تئوری دوگانه Melania Trump بدن خنده دار است - کارشناس وزن در

در صورتی که شما آن را از دست دادید، اولین فیس بوک اینترنت، و سپس توییتر، با یک نظریه توطئه که با Melania Trump به اشتراک گذاشته شده است، دوام دارد. شواهد ادعا شده؟ فیلم نخستین بانوی اول در کنار همسرش، رئیس جمهور ترامپ، در طی سخنرانی خود در مورد تملک طوفان در خارج از کاخ سفید در روز جمعه 13 اکتبر ایستاده است. علاوه بر این، در طول سخنرانی در جریان سخنرانی، تروپ به آتش کشیده شد: "همسر من Melania، اینجا باشید. " (کپی کردن بسیاری از GIF های حساسیت شده و بمب های عکس که به دنبال آن ها بود، مانند بازی های کریس جنر و کارمن سندیگو.) هنگامی که خانم اول عینک آفتابی عینک سیاه خود را گرفت، حقیقتا خودش بود. اما زمانی که جو نواررو، متخصص زبان انگلیسی که در طول 25 سال در کنار FBI کار کرده بود، بیشتر روشن شد.

او به وگو گفت: "حرکات و حرکات صورت او، مانند لب های کوچکش و لگد زدن با شوهرش، با آنچه که پیش از این دیده بود، سازگار است." وی خاطرنشان کرد که او طبیعتا بسیار متکبر است و می تواند او را بیشتر آسیب پذیر سازد نوع گمانه زنی "به طور غیر عادی، هیچ چیز عادی در مورد رفتار او وجود ندارد."

ناوارو همچنین تأکید می کند که شکل های مختلف عینک می توانند درک گرایش صورت خود را تغییر دهند. این، با این واقعیت که ناکارو معتقد است که پشت سر هم، یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت او، چشمان بادام شکل او، پنهان شده است. بنابراین، آیا رسانه های اجتماعی آن را دوست دارند یا خیر، تنها یک FLOTUS وجود دارد.

+ نوشته شده در جمعه 28 مهر 1396ساعت 16:05 توسط okpara